3 september 2008

heldag på stan idag...började med att köpa en ursöt klänning med stjärnor på från kappahl.

sen körde jag o martin till ikea, får ju börja kolla möbler o annat stuff, flytten närmar sig.....!!! till panduro outlet, min favvo=) en sväng om mio o provsatt soffan vi ska köpa, ohh va snygg den e=) till netonnet o köpte en ny hemtelefon för den andra har gett upp, hihi!

o när vi kom hem visade det sig att vi hade fått alla våra rhodos kort, 300 st valde jag ut av 700, jag är en fotoholic=) nu ligger jag helsleden i sängen, känns som jag har bomull i huvudet, känns precis som jag ska bli sjuk=( kollar 6 and the city o äter popcorn, yummie! nu ska jag slappa vidare, inte röra mig något mer idag=)

om jag känner mig piggare imorgon ska jag o darling rensa ut ordentligt från våra gardrober, det behövs! man ska ju slänga stuff som man inte använt på 1 år, im gonna be though. sov gott darlings, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0