26 september 2008

 
ytterligare en skön ledig dag. en sen frukost i sängen framför tv o data, halv 2 ska jag möta upp pappa i stan, han ville ha lite smakråd när han skulle handla byxor, hihi=) annars inget på schemat, ut o njuta av det fina vädret. fick hem min ulljacka från hm igår...fick ju erbjudande om valfritt plagg halva priset, så klart att man slog till o igår fick jag hem den, invigas idag, men tror kanske att det är för varmt att pälsa på sig för mkt.

ska läsa några kapitel nu i en bok som e himla bra, Mina hemligheter av Sophie Kinsella. tror det är fjärde gången jag läser den nu, men en bra bok kan man nog läsa hur många gånger som helst=)

happy friday people=)

Kommentarer
Postat av: sofie & Liam

så härligt, skulle också behöva komma i väg på semester, men vi får vänta tills nästa sommar =)

Åh, ja så roligt, då får det bli barnpassning så jag & samphan kan komma tillsammans =)

En trea =) Kanske en liten knodd snart då? ;) hihi! hoppas :P

kram på dig!

2008-09-26 @ 11:33:25
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0