7 oktober 2008

why oh why...alltid när jag har jobbat dag o kommer hem så e jag trött, tänker att jag har varit en duktig tös som jobbat o sen sätter jag mig i soffan o bara har det bra, kollar tv o datan...det är skönt. men jag behöver packa packa packa. vi flyttar lixom nästa vecka o gissa hur många lådor som är packade...just det noll stycken!!! dagens i-lands problem=)

min käre mor fyller snart år, eller ja i december, men har varit duktig o redan inhandlat en av presenterna=) det ska bli en överraskning för henne ett visst datum då vi ska.....mer kan jag inte skriva, trist om nån buse läser det här o sen berättar för henne, men sheit va bra present=) en liten ledtråd är det gör ont=)=)=)

nu ska jag lägga bud på en hello kitty mjukis på tradera=) o börja packa en låda med stuff.

ha en bra kväll...kramar<3



uppdate: nu e jag mätt o go, har fått min favo...potatismos o fiskbullar, im a happy girl now=)=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0