26 november 2008

sitter i sängen o diggar till brittans nya album, försöker hitta party feelingen, den kommer alltid till mig påväg till jobbet när jag har radion på högsta volym o sjunger till de få bra låtarna som spelas där. måste bränna en bra skiva snart. ibland kommer det några riktiga höjdare, då blir man helt lycklig, kör lite för fort o sjunger lite sämre än annars, hihi! robyns låt with every heartbeat är riktigt bra o ja såklart madonnas låtar, justin timberlake mfl! måste leta upp ipoden inför helgens tågresa norrut, kristianstad, hihi! värma upp kroppen inför kvällens dans, för de blir de väl jessica=)=)=) fick precis info att hon köpt stor säng så jag slipper jaga runt efter madrass o pump, skönt! kommer ha en massa annat med mig redan så skönt att jag slipper bära på det med. har varit o handlat en massa cider, bla 3 st olika sorters julcider, såklart xiderns årliga glitter cider som i år är vit....ooohh  va jag va sugen på en innan, men den som väntar på något gott=) tur jag inhandla ny klänning förra veckan innan lena o orup, den kommer till användning nu=)=)=)

nu fick vi besök av tobbe o malin, inte helt vanligt kl 23:30=) synd man inte har lussebullar att bjuda på, hihi=) kram o go natt<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Jessica

jaaaa vi ska slå klackarna i taket :D <3 lääängtar!

2008-11-27 @ 16:42:57
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0