15 november 2008

äntligen helg=) så underbart med sovmorgon idag, det behövdes. i torsdags gick jag upp halv 5, fy fasiken. men när man väl kom i bilen o värmde upp halsen med lite madonna klassiker så var man back on track. 8 minuter över åtta var vi inne i shoppingens mecka, Gekås=) vi styrde snabbt vagnarna mot kläderna, provade, hittade nytt o så fortsatte det ett tag, tunikor, trosor, strumpor, leggings, koftor, bh mm. sen styrde vi vagnarna mot alla andra delar i denna gigantiska affär, väskor, ljuslyktor, hello kitty, pussel o pyssel, rosa rattmuff, buzz, smink, ja listan kan göras lång av allt det som slank ner i frökens vagn=) men e man i ullared ska man inte snåla, hihi! jag o louise hitta 3 väskor var som vi ville ha, varför välja, köp alla=) det var nog vårt motto den dagen. så skoj vi hade...halv fem rullade vi mot utgången, hungriga o mkt nöjda med dagens köp=)

                  

i fredags öppnade jag på jobbet så ingen sovmorgon där heller, men det tog jag som sagt igen idag, men någon fridag från shopping center fick jag inte, utan vi har hunnit avverka Burlöv center, ikea o panduro lagerbutik idag så nu e jag bigtime trött på shopping o allt med det, lite trist då att man jobbar på ett köpcenter o att det snart är dags att köpa både julklappar o födelsedagspresenter.

nu ikväll har vi kollat dansbandskampen, mamma o jag har då speciellt spanat in henrik i scotts, yummie=) nu ska vi kolla vår film vi spelade in på rhodos, fy kattsingen o höra sin röst inspelad, no fun=)

imorgon kommer sis till eslöv med lille ivan o simeon, ska dra med martin så han kan hålla ivan så han får bebis träning inför framtiden, hihi=) ha en bra kväll, puss puss<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Ninis! Kul med Ullared=) Vill också!!! Tyvärr kan jag inte komma den 29:e men hade gärna velat. Har ej råd att åka ner och sen har vi redan planerat utgång här uppe den dagen :S Men jag kommer ner den 19-29 ca så då måste vi ses=) Det funkar jätte bra att va sambo. För er med? Trivs du bra i nya lyan? Ha det så bra, kramar

2008-11-16 @ 21:39:08
URL: http://emma85.blogg.se/
Postat av: emma

menar den 19-29 december=)

2008-11-16 @ 21:40:44
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0