torsdag 13 mars 2008

ahh då var man ledig i 4 dagar, lovely<3 så vad passar bättre än en mini semester=) jag, mam o mormor har varit ute på en 45 mil lång roadtrip idag o vi hamnade i Söderköping. vilken fin stad, eller ja by kanske, eller mindre samhälle=) nu väntar vi på att mini kusinerna ska komma hem från stallet...imorgon ska jag oxå till stallet, ska rida för första gången på flera år, om jag vågar=)

min kära mormor fyller 80 år idag, grattis mormor=) du e den bästa...<3

nä nu ska vi fixa tårta o sen ha ett riktigt saftkalas, mums!

ha de gott...Nina<3

Kommentarer
Postat av: angelica

Hej Nina:)
Hoppas du får en riktigt trevlig liten mini semester!:)
Kramar Angelica

2008-03-15 @ 19:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0