onsdag 19/3-08

ha ha har ni sett min design på bloggen, headern är ju stor som ett hus=) men det är skoj att fixa o lära sig, men just nu är tiden noll=(

jobb idag på triumph, det är riktigt skoj=) nu när det bara e klödd på det andra stället är det skönt att vara där.

nu under kvällen så har jag påsk pysslat, fram med riset o i med fjädrarna. satte även en fjäder runt kittys svans, men den åkte fort av=) nu ligger hon o sussar i soffan. har även satt fram mina fina cult design ljusstakar som jag köpte i söderköping...det enda som fattas här hemma nu e martin=) men han kommer snart. längtar till en dag vi ska ta tag i lägenheten, bära ner allt onödigt i källaren, fixa plats för hans kläder=) men här e himla mysigt, tycker mycket om min/vår=) lilla lägenhet<3

skulle ju inte handla mer nu...kläder o skor, väskor o liknande, men efter Angelica.O's tips kunde jag inte motstå klänningen från Gina o ett par trosor från nya jobbet, men 60% rabatt e inte hel fel+ att jag ska få välja ett set med bh o trosa nästa vecka, for free=)=)=)

nu ska jag tända lite fler ljus här hemma, mysdressen e på o jag har mina rosa fluff strumpor, alltså kan det inte bli bättre=)

Ha en bra kväll till er alla, kramar!


Du kan inte hindra sorgens fåglar att flyga över ditt huvud,
men du kan hindra dem från att bygga bo i ditt hår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0