måndag 17 mars 08

vaknade lite i 8 idag, va rätt soligt o fint väder...tog inte på mig den vanliga vinterjackan för typ 10 minus grader utan den andra för plus grader=) vid 9 promenerade jag till tåget, solen sken, men lite kallt. till burlöv, även där var vädret fint...men sen när jag skulle hem vid halv två idag, då jävlar va snöovädret igång, ja typ snö, regn o en himla blåst. nu sitter jag i sängen, nerbäddad o är sååå lycklig att jag inte är ute. borde egentligen ta fram dammsugaren, vattna mina små plantor som jag sått, fila o måla naglarna i nån fin vårig nyans, men här sitter jag o kollar just nu på Gilmore girls. ska nog lägga in bilderna i datorn från helgen i söderköping, se om där e nån bra o lägga upp här=)  

hej så lång=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0