måndag 10 mars 08

måndag idag, typ tradigaste dagen på hela veckan...fast den va rätt skoj iaf=) 10 timmars arbete, rebecca kom till jobbet o sen kom mamma, har sålt en massa, fel anledning men whatever, det är som det är när det inte blev som det skulle...!!! sen jobb på triumph med jessica, härlig tjej=) stod o skrattade en massa åt Hipp Hipp, bla när Tiffany ska gå igenom larmet på Sök o finn i Malmö, eller när Kajan ska göra mun mot mun på en docka som liknar hans förra fru, ha ha ha=)=)=) idag blev det iaf fixat vem som ska jobba min helg nu när jag e borta, skönt att det är fixat. tack Eva-Lena o Angelica=)

håller just nu på att läsa en bok som jag köpte på bokrean, den heter "El Choco,svensken i Bolivias mest ökända fängelse" av Markus Lutteman. himla intressant bok, så läs den om ni får tillfälle. är en självbiografi som handlar om Jonas som får erbjudande om att åka till bolivia, smuggla hem några kilo kokain o sen blir han skuldfri, han tänker att det är ett lätt jobb med en massa hjälp från bla tullen på bolivias flygplats, men såklart åker han dit o vi får följa hans resa. där jag e nu så har han precis gift sig inne i fängelset o hans fru e fem månaders gravid. vill bara lägga mig i sängen o läsa vidare=) vill även läsa "Våldtagen, men jag är fan i mej inget offer" av Caroline Malmberg Willfox. sann berättelse om en svensk tjej som blir våldtagen efter hon hjälpt till att försöka knuffa igång en bil. hon blir bortförd, våldtagen, misshandlad, men överlever o detta är hennes berättelse, tragiskt men ändå intressant, konstigt!

nu håller jag på att uppdatera min ipod med en massa ny bra musik, ska även lägga in nån ljudbok...hoppas det är lika kul att lyssna som att läsa=)

ha de gott=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0