lördag 8 mars 2008

ja då va det väl dags för en liten update...dagarna går så fort, vet egentligen inte vad jag har gjort, har alzhaimers light=) jag har jobbat iaf, osså har jag varit ledig idag lördag. under en ledig dag ska såå mkt hinnas med, jag o martin har varit o tränat, va o lämnade en massa burkar, tidningar, plast, papper o annat på en sån där retur station, jag måste återvinna allt, annars får jag dåligt samvete=) fast det är dags att vi tar vårt ansvar för planeten NU!!! sen var vi o köpte 3 små söta penseer som jag har arrangerat lite fint ute på trappan tillsammans med en massa färgglada fjädrar, påsken är ju på ingående=)

ikväll har jag o hjärtat varit i lund, först var vi o käkade en jätte god middag på en grekisk restaurang, mums=) o sen va vi o kollade Morgan Pålsson, världsreportern, haha va rolig den var. Jag älskar ju Hipp Hipp gänget så denna film satt där den skulle=) bio e rätt kul, det borde man göra oftare.

nu e de jobb sön, mån, tis o ons sen förhoppningsvis blir det en liten mini semester=) ja de e ju klart, bara om nån av mina kära arbetskollegor tar mina tider till helgen, annars blir jag tydligen inte beviljad ledighet, som jag egentligen redan har blivit...tycker att man borde ställa upp för sina kolleger, men tydligen inte, iaf inte än=(

Vill passa på att gratulera mina kära vän EMMA på 23 års dagen imorgon den 9 mars, vi gratulerar, vi gratulerar...ja de e tur att du inte hör mig sjunga, hihi=) jag hoppas du får en fin födelsedag=) många kramar till dig<3

image46
Lina, Emma o Angelica på krogrundan i höstas=)

ja just det, melodifestivalens andra chans var ju nu ikväll, fick sms lite i 10 av min kära mor med beskedet att Carola inte gick vidare, ha ha ha ha ha ha!!! Fattar hon inte att vi e trötta på henne, kattsingen att jag missade det, får kolla upp när reprisen går. Martin sa att det kallas skadeglädje o ja det är det helt klart, haha!!! annars e jag rätt snäll=)

nu ska jag försöka tvinga martin att kolla lite greys anatomy med mig, men läget är väl typ in my dreams=)

ha en skön natt tillsammans//Nina=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0