fre 14/3-08

ohh va skönt jag har sovit inatt, precis innan jag vaknade hade jag en dröm om att jag var på Metros rea o fajtades om några rosa friis o co väskor, skumt! imorse kom lilla grynet o la sig hos mig, eller lilla o lilla hon e en bjässe, men såååå fin hon är=) ska göda upp sytrådssmala kitty till grynets storlek=) eller så försöker jag smuggla med henne hem till skåne från östergötland=)

nu ska jag o mamma in till norrköping o spiralen, gå i lite affärer o ha det trevligt.

annars längtar jag till imorgon då det är final i melodifestivalen=) ska blinga upp mig med mina 2 nyinköpta svarowski armband=)

ha en bra fredag, många kramar till er alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0