forts 17/3-08

helgen i söderköping var precis så skön, avkopplande o härlig som jag hade hoppats på, det är något speciellt med ens familj, de är det bästa. iom jag inte träffar de så ofta så får man passa på att ha skoj de få dagar man e där. i fredags var jag o mamma i norrköping medans flickorna var i skolan, massa affärer, den bästa var helt klart New Yorker, sååå stor affären var o med en massa fina kläder, där köpte jag en super fin gul tröja o ett par glittriga svarta skor för 49 kr, ett riktigt fynd=) på kvällen kom martin upp, han hittade tom rätt på första försöket, duktigt=)

i lördags var det dags att ta hand om hästarna, vet ju att jag är allergisk sen innan, men inte att det är så här dåligt...reagerade jätte mycket i torsdags då töserna hade varit o ridit o jag fick en kram av dem när de kom hem, direkt reaktion, så det fick bli en lugn stalldag, klappa o hjälpa till lite, sen ut i friska luften o andas. men shit vad det är stora djur, man kan lätt bli platt om en sån ställer sig på en=) deras hästar e jätte fina, Lucas, Hector o Lillen, vilka sötnosar=)

image47image48image49

Efter hästtjänst åkte jag, Martin, mamma o Sofia in till "stan" i Söderköping. Där e så mysigt med gamla fina hus, Göta kanal o små affärerna. Visade Martin Göta kanal, Smultronstället, silosen som är ombyggd till lägenheter, såklart blev det oxå lite shoppande...igen=) Hittade en svart lack väska, formad som ett hjärta, den är min nya älskling=)

Ja så nu var man tillbaka i vardagen igen, men det blir säkert oxå bra...snart e de ju påsk, fram med påskris o kärringar, ja jag är ju alltid framme=) Ha det så bra i vinterrusket...var e våren???

image50 image51
Nina o Fia, de säger att vi är lika, tycker ni det?      Grynet, en riktigt söt tjockis=)

Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi ja ni är lika :D:D sötnosar :D

2008-03-18 @ 00:38:09
URL: http://myckelite.blogg.se
Postat av: emma

Skönt att du hade en mysig vistelse i söderköping!=) minns att där finns mycket att shoppa i Norrköping! Alla de stora köpceterna. Farligt! =) Ja, ni är faktiskt lite lika allt! ha det gott ninis, puss och kram

2008-03-18 @ 22:57:26
URL: http://emma85.blogg.se
Postat av: sofie & Liam

hej hej! Allt väl? Låter som att du haft det super uppe hos kusinerna =)
Vi var & tittade på en lägenhet häromdagen. Så nu sitter vi bara hemma & väntar på att dom ska inga & säga ja eller nej ;) Hoppas ja. :D & då komner vi att bli granne med Asal =) Hon bor i trappan brvid =) hihi!!! =)
Hur går det på jobbet nu då? Hur går det på triumph? :)
ha det gott vännen! kramar

2008-03-19 @ 11:36:01
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0