29 juni 2008

det var en god laxmiddag vi bjöd pappa på igår=) efter det stack jag, martin o pappa ner till grappa där vi hittade resten av familjen...mamma, morbror lasse, monica, anders, kröll. scheise, de är runt 50 allihopa med de är fan mer wild and qrazy än vad jag nånsin har varit=) ja bara de inte gör något dumt så=) vi drack lite goda drinkar, käkade grappas tacotallrik, yummie, sen vid tolv var det dags att gå hem o sova o oj vad skönt det var=) =) =)

har varit jobbe ledig idag söndag, men här hemma har vi legat i o varit duktiga=) tvättat, frostat av frysen, städat kylen, sopsorterat(som jag tycker är skit viktigt, så gör ni inte det så BÖRJA) vi har tvättat martins bil, rensat upp här hemma, det är skönt att slänga en massa skit som bara ligger o skräpar o nu ikväll har jag p.y.s.s.l.a.t=) 2 färdiga kort har det blivit plus att jag har börjat på 2 andra, så fina är dem, hihi! så hela bordet är fullt av knappar, papper, pennor, glitter, fina siden band, saxar, klister, tejp, e ni sugna på pyssel kväll en gång så säg till=) nu slappar jag i sängen, har på fotbollen, spanien vinner om typ en sekund, grattis till dem=) babyface torres gjorde målet, tyska svinstig e lite putt=) kan inte bestäma om jag tycker han e grann eller ej, men jo de e han nog=)

nu ska vi hoppa i säng, martin börjar jobba halv 8 imorgonbitti, så han iaf måste gå upp helt omänsligt tidigt=) jag studsar upp en stund senare, pigg o gla kexchoklad. ha en bra natt, kramar=)


Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha svinstig e inte så het;D men torres oh yeah :D

2008-06-30 @ 10:00:29
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: emma

Hoppas ni hade kul på Liseberg=D

2008-07-04 @ 23:39:24
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0