27 juni 2008

nu e jag äntligen hemma efter vår lilla roadtrip=) tar på krafterna att shoppa...först i lund o sen till panduro lagerbutik vid jägersro i malmö. bäst var såklart det sistnämda, hihi! 2 stora påsar fick jag med mig därifrån, massa fint o det hjälper ju att ha en snäll syster som jobbar där=) fick känns på hennes fina gravid mage idag o bannemaj så kickade bebisen till lite så jag kände det=)=)=) stolt moster to be<3 stort muffinsbak väntar hos henne innan den lille tittar ut, precis som förra gången=) när o om jag nånsin får kids så tycker jag att de som kommer o vill se kotten får ta med sig sina egna kakor, jag menar jag har precis klämmt ut en unge o då ligger nog inte min prioritering i att baka kakor, så please bring them yourself=) eller e jag helt fel ute? fast jag kan ju ha en stor baka o frysa in helg någon månad innan den lille ska titta ut=) kaffe bjuder jag på=)

nu sitter jag o kitty här hemma o fredags slappar o bloggar lite. väntar på darling som slutar jobba 19:15, då ska vi käka god thailändsk mat, kanske lite jordgubbar till efterrätt, yummie! cheise vilket regn o åskväder som kom innan vid 12 idag, tur vi hoppade på tåget bort från eslöv mot lund o lite finare väder=) fast jag gillar regn o rusk väder, men inte när jag inte har paraply=) nu ska jag fixa lite här hemma, see yaa!!!




söta frukost mackor jag fick av Martin en tidig morgon=)



Kommentarer
Postat av: S A R A

åh vad söta mackor ^^

2008-06-27 @ 19:51:00
URL: http://zaaurahs.webblogg.se/
Postat av: Jessica

vilka fina mackor=)=)

2008-06-28 @ 17:36:42
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Emma

vad gulligt med mackorna=)

2008-06-28 @ 22:31:35
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0