25 juni 2008

jag måste bara visa vår super fina kaktus, fick den av mormor för några månader sen o tydligen så stor trivs den här hos oss=) =) =)

            

har haft mamma o mimmi här på besök idag, vi smaskade på jordgubbar, söta o goda. annars har det varit en bra dag på jobbet, lagom mkt att göra, packa upp nya varor,en massa pandora bla=) en liten berlock inhandlades idag, den första sen jag började på Hallbergs. blev oxå lite pyssel på panduro, det kan man aldrig få för mycket av=) nu e de bara en jobbedag kvar, sen e jag ledig i en hel dag, fredag=) sen jobb i en, lördag o sen e söndagen ledig=)

nu ska jag kolla klart big love på ettan, sen e de dags att sova skönhetssömnen=) förhoppningsvis har huvudvärken försvunnit tills imorgon. kram o go natt!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

hej vän tänkte komma hem till helgen men så rngde chefen så ska jobba lör-sön. typiskt:S vi får ses en annan dag, jobbar typ 4 helger nu men vi kanske kan ses i veckan nån dag om det hinns med. Puss

2008-06-26 @ 10:57:57
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0