24 juni 2008

sitter i sängen, nyduschad o inlindad i flecce morgonrocken o bara har det bra. beställer hem lite böcker från bokus o lägger ett getöga på morden i midsummer lite då o då. är uppe i 8 böcker just nu, gud vad jag älskar att läsa...det är något av det bästa...jag har iaf beställt dessa...

...nä det orkar jag inte skriva, e uppe i 10 st nu=) tänkte bunkra upp med lite böcker inför rhodos resan som för övrigt bär av om 53 dagar, 8 timmar, 28 minuter, 37 sekunder...sekunder o minuter är på ett ungefär, hihi!

har haft ett par idag inne i butiken som hade beställt förlovningsringar, de blev sååååååå nöjda med resultatet, o ja de blev verkligen jätte fina=) men det är så skoj när kunderna visar sin uppskattning, it made my day=)

nu har hjärtat "snoppat" av ett gäng jordgubbar till mig som jag ska käka med lite socker på, heaven=) 4 liter strawberries för 30 kr, de e inte helt fel det=)

sov gott sötisar, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0