17 juni 2008

i hope u dont mind, i hope u dont mind, that i put down in words, how wonderful life is when youre in the world. den text raden e från nån låt i moulin rouge, går här o små sjunger den för mig själv...låten e sååå fin.

en annan låt som e toppen är "Du e min man" med Helen Sjöholm, tänker alltid på morfar när jag hör låten. Mormor tycker så mkt om den låten o morfar var verkligen hennes man, den enda, 10 år sen han dog i år...saknar han. ska nog lägga en blomma vid hans grav imorgon med mina kusiner mimmi o eddie. vid mitt framtida bröllop skulle jag vilja sjunga just denna låten till min husband to be, men scheise då får jag börja ta sång lektioner nu...genast=)

fixade mina naglar idag, de blev toppen=) god damn va jag skulle vilja se DIG JESSICA i såna här naglar=) o sen spela lite inne bandy till på det, hihi!!!

jesus vad jag längtar till på lördag, då e de dags för 6 and the city-the movie, yyyeeeeeyyyy!!!!!! ohh de kommer bli så bra=) la la la la=) ska ladda upp med en massa pop corn o cola, har man varit utan godis ett tag så e de inte så gott sen när man smakar det på nytt, bra=)

e nog lite sugen på ostbågar, eller roste mackor. ohh va greys anatomy e bra, men har tydligen missat avsnitten där meredith ramlar i vattnet, vet nån vilken säsong det händer? är på det sista avsnittet av säsong 2 nu.

nu ska jag hoppa i säng, värma mig lite i juni kylan, god natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0