16 juni 2008

idag är det JESSICAS födelsedag, grattis vännen!!!! ett år klokare o vackrare=) 
det är nåt specielt med datumet 16, först ut 1985 i juni, den 16 kom Jessica, kan slå vad om att du hade brunt kort hår när du föddes, eller kanske en blond kalufs=), exakt två månader senare, 16 augusti, tittade jag ut med absolut inget hår på huvudet, det hade jag inte förräns jag blev typ 1. och den 16 september 2004 kom min systerson till världen, jag tror att det är några riktiga topp människor som födds den 16=) madonna e född den 16 augusti 1958, tanten blir 50 år i år, det kan man inte tro. ni andra som föds alla andra datum som finns på året, ni är inte så dumma ni heller,hihi=) vissa e helt enkelt bäst o era födelsedagar e 9 mars, 17 december, 29 december, 20 mars, 24 november, där e en blond tös som fyller år i slutet på december som oxå e himla go=)

idag kom mini kusin 2 till skåne, så nu när jag e ledig ons, tors, fre o lör så hoppas jag att det blir mycket släkt träffar oss emellan, finns det egentligen något bättre än ens familj, vad är man utan dem?



imorgon är det rea start för oss i butiken, kom o köp=) vi har lite på 50 o 70 procents rabatt, annars e allt annat i butiken på 25 procent=) imorgon ska jag till annette o fixa midsommarfina naglar, cant wait=) glitter eller vanlig fransk, det är frågan=) ha en skön natt, kram<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

kan bara hålla med 16 e en magisk datum =)=) <3 återigen tack för världens finaste kort vännen!

2008-06-17 @ 11:06:39
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0