15 juni 08

jaha så losade sverige igår med en minut kvar, så typiskt!!! katastrof, men man blir inte riktigt förvånad. vid halv elva igår kväll så gick vi ut på en liten promenad, jag var klimakterie varm så behövde lite frisk luft=) gick ner till trollsjön o matade alla ankorna, det är himla kul=) de blir så glada för all brödet som de får=)

nu sitter jag med lill kitty i knät, lite halv panik, ska snart köra till jobbet o e inte halv färdig=) ska hämta upp angelica innan avfärd mot centrat, trevligt med lite sällskap idag+ att anette ska ha med sig en överraskning till mig idag=) i love surprises=) nu börjaar fab5 på sexan, tänk att få ha dem som bästisar, min dröm, martins mardröm, hihi!

nu säger jag o kitty hej då, ha en bra dag=)

 osså en bild på Prinsen oxå=)

Kommentarer
Postat av: Jessica

SÖÖÖT KISSAR =)=) <3

2008-06-15 @ 10:58:14
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0