14 juni 08

klockan e precis 00:00 nu, natten till lördag. borde verkligen släcka ner i lägenheten o inta sängläge, men ibland fastnar man där man inte borde=) sitter i sängen o har det skönt, beundrar min nya fina jet set klocka som jag egentligen kan ha som väggur ist för armbandsur, klockan är typ gigantisk o täcker halva armen, men tycker det är himla snyggt med stora klockor på oss töser. har haft en väldigt trevlig kväll hemma hos martins föräldrar, blev bjuden på super god mat o till efterrätt jordgubbar, ohh det kan aldrig vara fel med lite goda bär på sommaren=)

annars idag har jag varit duktig o tränat, sopsorterat på merab, hängt in ett lass kläder i garderoben o gjort ett urtjusigt födelsedagskort som kommer att landa på någons hallmatta nästa vecka, guess who=)=)=)

nu ska kittys låda rensas, sen e de hopp i sängen, jobb imorgon 9:30 till 17:30, sen ev till angelica i malmö för mat, cider, sing star o utgång för alla som e lediga på söndag o det är inte jag=(=(=( annars iaf hoppas jag att få se MATCHEN, Sverige mot Spanien, jag gissar att det blir noll noll, eeeh fan jag har ingen aning, sverige ska vinna iaf=)

ha en god natt, kramar=)

Kommentarer
Postat av: Jessica

har inte heller någon inplanerat för midsommar.vi får väl se vad som händer haha =)heja sverige ikvällen :D

2008-06-14 @ 11:06:05
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0