12 juni 2008

hej jag heter nina och jag är en shopaholic.....hej nina...kristus vad man kan handla fast man egentligen inte borde, man kan o man vill osså gör man det o sen kryddar vi det med lite shopping ångest efteråt, lovely!

på typ en månad har jag köpt 4 par rosa skor...ett par vit/rosa reebok träningsskor, ett till par vit/rosa reebok street skor, de handlade jag förra måndagen o sen i lördags köpte jag ett par rosa gladiatorliknande sandaler från scorett osså igår blev det ett par rosa sommarskor med korksula från din sko, dock på rea=) det blev oxå en bondelid mjukis huv tröja från mq såklart i ROSA, en klocka, dock inte i favo färgen utan i guld o sen kom jag hem o upptäckte att jag hade vunnit en aktion på tradera på ytterligare en klocka, yippiiiieeee=) så nu ger jag martin mitt kontokort, för ibland har jag ingen kontroll.....!!!

dan efter midsommar är räddad, har bokat biljetter till mig o hjärtat för att se SEX AND THE CITY, ohhh som jag längtar, pirrar i kroppen när jag tänker på att snart ska jag få se filmen om favvo tjejerna, Carrie, Samantha, Miranda o Charlotte, och tack darling för att du vill gå med mig, du ska få en extra stor pop corns meny som tack=)

på tal om popcorn, nu blev jag sugen på det=) vi går här hemma o åjar oss över träningsvärk, martins sitter i rumpan o min i benen, e lite smått mjukis i dem, man får gå lugnt o fint=)

köpte jordgubbar idag, färska goda, 15 kr för 2 lådor, himelskt gott.  så här såg min födelsedagstårta ut förra året, mitt favorit bär hallon...björnbär o kiwi osså lite roligt strössel, jag e duktig på att göra tårtor=)

vet ni, tradera e skoj, nu ska jag nog lägga lite fler bud på nåt skoj=)
 
sov gott alla, kram från mig<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha du e för söt. rosa rosa rosa!!!!

vad händer på midsommar?

2008-06-12 @ 22:50:32
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: sarah

Vilken tårta :)

2008-06-26 @ 18:12:04
URL: http://obeskrivligpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0