igen 11/7-08

sånt här e skoj, lite som mina vänner böckerna man skrev i som liten plutt=) härma gärna om ni har tid=)



1. Hur gammal är du om fem år?
soon to be 28=)


2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Martin


3. Hur lång är du?
typ 168 cm


4. Vilken är den senaste filmen du sett?
tror Sex and city-the movie, bästa filmen helt klart


5. Vem ringde du senast?
Martin, påväg hem från jobbet


6. Vem ringde dig senast?
Min kära mor


7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

pallar inte kolla upp det.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms ibland, ringa ibland


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Lyckligt skilda!?!


10. När såg du senast din mamma?
För någon timme sen.


11. Vilken ögonfärg har du?
Grönblå


12. När vaknade du i dag?
typ kvart i 8


13. Vilken är din favoritjulsång?
Tänd ett ljus o låt det brinna av Triad tror jag de heter.


14. Vilken är din favoritplats?

Borta bra, men hemma bäst!

15. Vilken plats föredrar du minst?
Någon tråkig kall plats med inget skoj att göra


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Med man, 2 barn, hus någonstanns i världen, förhoppningsvis nära havet.


17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Inget spec. Kanske små spöken under sängen=)


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Något roligt som Martin sa för någon dag sen, annars lite små fniss mest hela tiden, hihi=)


19. Hur stor är din säng?
160 cm bred.


20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar.


21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med linne o mormorstrosor=)


22. Hur många kuddar har du i sängen?
Tre som är mina, 1 som är Martins.


23. Hur många landskap har du bott i?
1, the one and only, Skåne!


24. Vilka städer har du bott i?
Kan nog bara stoltsera med Eslöv


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
På sommaren barfota, på vintern m strumpor i någon härlig rolig färg


26. Är du social?
Jadå, men skönt att vara för sig själv oxå nån gång.


27. Vilken är din favoritglass?
Daim, Piggelin eller Calipo


28. Vilken är din favoritefterrätt?
Cheesecake är mums, men pannacotta med hallon e nog bättre=)


29. Tycker du om kinamat?
Jadå, fast bäst är nog thai.


30. Tycker du om kaffe?
Usch nä!


31. Vad dricker du till frukost?
Dricker inget till frukost, käkar min citronyoggi ist.


32. Sover du på någon särskild sida?
Nej, det ör olika.


33. Kan du spela poker?
Nej.


34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja klart!


35. Är du en beroendemänniska?
Inte av något spec. beror på hur man tolkar frågan...är helt klart beroende av luft, men annars inget spec.


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Jepp farmors kompis Ingalill, Madonna har oxå samma födelsedag=)


37. Vill du ha barn?
Oh yes!


38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska.


39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej aldrig, tack gode gud. 


40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Både och.


41. Vad spenderar du helst pengar på?
Pyssel o stuff till hemmet.


42. Äger du dyrbara smycken?
Kanske inte dyrbara pengamässigt, men för mig absolut!


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Ohh har många, Greys, Hem till gården, nu kommer jag inte på några fler=)


44. Kan du rulla med tungan?
Vet inte.


45. Vem är den roligaste människan du känner?
Alla kan vara roliga, har skrattat mkt med Jessica, Emma....!!!! 


46. Sover du med gosedjur?
Min nalle sitter vid min sida, as always! Har gjort det i 23 år o kommer fortsätta med det.

47. Vad har du för ringsignal?
En från HippHipp, Mini du får svara, jag sitter på dass...i love it=)


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Tror jag har en hel del i mormors källare.


49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Mitt glas med cider.


50. Flirtar du mycket?
Lite dagligen med Martin<3


51. Kan du byta olja på bilen?
Nä det tror jag verkligen inte, har aldrig provat.


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej.


53. Vilken var den senaste boken du läste?
Det var "Gravidchock, reporter erkänner" av Belinda Olsson, riktigt bra var den.


54. Läser du någon dagstidning?

Nej.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

Nej.

56. Dansar du i bilen?

Eeee nä, kanske borde prova=)

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Säkert MixMegapolRadioCity

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Säkert nåt jobb krafs.

59. När var du i kyrkan senast?

hmmm 3 år sen, på min kusins bröllop.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Susanne Hultman=) Eller nä, tror de va Gunilla.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Typ över natten i mammas trädgård=)

så då va de klart=)


Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi vad hände med de sista frågorna?:D inga svar där sötis!

2008-07-12 @ 10:06:41
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHA fråga 60. hulman :D katarina i engelska va min. och emma i tyska. och gunilla. nu vet du det :p

2008-07-26 @ 18:05:52
Postat av: Emma

HAHA fråga 60. hulman :D katarina i engelska va min. och emma i tyska. och gunilla. nu vet du det :p

2008-07-26 @ 18:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0