ahh va duktigt=)

då va badrummet skinande rent det med, me like=) har ätit lite mat nu, chili kyckling med ris, yummie! arrangemanget med ljusen blev riktigt bra, men ni får hålla till godo med bild på kortet, all homemaid=)




här e ett annat kort jag gjorde för nån vecka sen....



har två kort liggandes här hemma, kan inte visa dem, då jag anar att de som ska få dem läser här=) ja den ene läser nog inte här, men hans mamma=) guess who=)

nä nu får det bli duschen, ska göra mig lite grannare än vad jag e nu i vit hälsostudion t-shirt o svarta leggings, hade jag vågat hade jag nog gått dit i denna outfit, den är så läcker=)
ha en bra lördag, de ska jag=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0