23 juli 2008

tänkt klaga lite på vädret idag, det är ju för kattsingen 23 juli o vi har knappt haft en enda fin sommar dag, det är sorgligt. snart e de höst o de e fan inte skoj att genomlida höst o vinter utan en sommar! jaja det är ju inte kallt iaf, men solen har gått o gömt sig.

tvätt dag idag, jippiieee!!! skönt att få allt rent o fräscht igen, det tradiga är att hänga in allt i garderoben, främst för där inte är någon plats=) har oxå en hel hög kläder liggandes i soffan som jag måste ta itu med...fast prio 1 är nog att rensa ut o slänga eller kanske skänka till någon bättre behövande=)

igår när jag kom hem från jobbet bjöds jag på lax o en god sallad, mums! sen hade älsklingen gjort chokladbullar med kokos på till mig=) ett helt fat o hur goa som helst var dem. ska pysa till kylen o ta en o mumsa på nu=)

tänkte bjuda på ett roligt citat som jag sa häromdan till annette=)
"jag har fått sex och jag har köpt sex"
när jag hade sagt det så tittade vi på varannn o jag sa att det lät som något helt annat, vi pratade om pandora berlocker, hur många jag hade fått o köpt=) kul va de, hihi!!!

dags att fixa med tvätten, hej svej, ha en bra dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0