22 juli 2008

åh så skönt med sovmorgon=) me like! tisdag idag, inget spec planerat förutom jobb o fortsätta städa min garderob. gjorde grovjobbet igår, men ska fixas lite till....fan me skit man har o inte kan jag slänga iheller. har en lång lista som ska göras innan vi drar på semester, bla putsa fönster, baka en hel massa till kalaset, presenter som ska köpas, kalas som ska gås på=) det mesta är ju bara kul att göra=)

vi sterilisera kitty i fredags, stackars liten, min lilla tös. fy va läskigt att se henne så avtuppad, tungan hängandes utanför munnen o när hon gick helt vingligt. oh fy vilket sår, usch! tur att veterinär fia e nere o kan hålla koll på henne=)

jobbar i 3 dagar till, sen e jag ledig i hela 6 dagar, såååå skönt!!! en massa skoj vill jag hitta på då=) tur att seriefigurerna e nere så jag kan dra med dem på en massa stuff! ett tag va jag himla sugen på stensson som jag tror har öppet på lördag, vi får se vad som händer=) blir ofta himla party sugen när jag kör hem från jobbet om kvällarena, när jag sjunger för full hals till en massa bra låtar=*) igår var det Gyllene Tider som gällde=)

nu ska jag dra på mig mina rosa diskhandskar o starta dagen med lite disk, jeej=)

ha en bra dag=*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0