16 juli 2008

en månad tills jag blir 23 år idag, en månad o en dag kvar tills planet till rhodos lyfter från sturup airport, jeeey=)

idag vinkade jag av mam, pap, anders, lasse, monica o eddie som just nu sitter på ett plan till sunny rhodos. tyvärr va de ju jordbävning där igår så mamma blev lita skraj, men vem hade inte blivit det. tur iaf att de inte var där när det hände. äntligen kommer min fina mamma tillbaka till sin paradisö=)=)=) så efter några groggar, för att lugna nerverna=) så lämnade de eslöv för varmare bredd grader, nice=)



annars idag har jag slappat o sovit för att bli av med huvudvärken som jag haft idag, tur att tobbe kom hit o väckte mig annars hade jag nog legat o sussat än=) fick lite pyssel energi, så har gjort två stycken kort nu=) många som fyller år i juli o alltid skoj att få hemmagjorda kort. för nån dag sen köpte jag 2 st underbara ljusstakar i en liten affär här i eslöv, önska mig dem i julklapp men tomten kom inte med dem då, så nu när jag hittade dem så högg jag dem direkt=)=)=) nu längtar jag sååå mkt efter en ny lägenhet, ska rensa o slänga i massor innan vi flyttar härifrån, inget skit ska få flytta med oss. egentligen är det så lite man egentligen behöver, varför har jag då så mycket=)  

      
bordet fullt av pyssel o de fina ljusstakarna=)

nu ska jag pyssla vidare, först ringa min kära kollega anette=) ha en bra kväll, kramar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0