14 juli 2008

hej hej alla! va uppe med tuppen idag, jaja iaf innan 7=) va pigg o gla, käka frukost men när martin kilat till jobbet påminde det sig att jag inte sovit så bra inatt, så somna som en grisekno i soffan. typiskt att kitty va jätte leksugen, så ibland hoppade hon upp på mig som om jag var en hoppborg=)

vi kollade på film igår kväll, Funny games. det var nog det sjukaste jag nånsin sett, så oerhört ruggig psykiskt sjuk film, hade säkert en puls på 200 under filmen, jag var så upprörd, fick ta en runda i lgh o lugna mig o frågade martin x antal gånger om vi kunda spola fram filmen lite. den var hemsk, men jag ville såklart se den färdig, veta hur den slutade. o nä, inget bra slut där inte. se den om ni vill se en modern psykisk "skräck" film, men se den helst inte själv!!! det hade inte jag vågat=)

nu ska jag kicka igång min lediga dag, sminka mig lite, hitta något att dra på mig o sen kila ner till "stan". eslövs innerstad är knappt en stad, så få små tradiga affärer att tom höör har bättre utbud=) men vad gör man, inte precis att ett köpcentrum lockar iom man redan spenderar så mkt tid i ett, isf burlöv såklart=)

annars e de träning o lite mat shopping som står på schemat idag.
ha en bra dag, hej hej!!!

 denna sötnos står högst upp på min "önskelista" till my birthday=)=)=)

fick ett ryck idag...att klippa mig, ska jag eller ska jag inte...får fundera över dagen...i-lands problem!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0