13 juli 08

ahh va härligt med en söndag, bara slappa, utan dåligt samvete=) ska inte göra något nyttigt överhuvudtaget idag, kanske diska lite men thats it! behöver ta igen mig lite sen kvällen igår, några snapsar till snapsvisorna så visslade det till rejält i mitt huvud, haha!!! skoj va de iaf, mycket roligt folk o leken Johnny dansar, så va kvällen perfekt=) alltid kul att träffa nytt folk=)=)=)

and it hurts with every heartbeat, en mkt bra låt av robyn...men gud vilken sanning oxå out in the real life, hoppas den känslan aldrig kommer tillbaka igen.......ever!!!!!!

nu ska jag slappa vidare, hej hopp=)



Kommentarer
Postat av: Emma

Hej gumman! Hur är allt med er? Hur går det med lägenhetsletandet? Söta bilder på kisarna längre ner. Katter är underbara!<3 Jag kommer ner tors-sön v 31. Hade varit kul om vi lyckats pricka in en liten dejt då. Vi kan ju höras när det närmar sig! ha det gott hälsa martin, kram

2008-07-13 @ 22:12:14
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0