12 juli 08

lördag idag, ohh va härligt=) tvätten är snart klar, jag har renbäddat, diskat, dammat o nu sitter jag bara o slappar en stund=) kitty ligger på 3 våningen på sin klätterställning o slappar hon med=) ska snart fixa med kvällens present, blir de bra kan jag ju lägg upp en bild här, som en sann bloggare=)=)=) men det återstår att se...kortet blev iaf bra=)

kikar lite på en av Pirates filmerna, fy vad de figurerna som e med där ser äckliga ut, fast de e väl meningen o då har de ju gjort ett bra jobb=) tror det är film nr 2 o den har jag aldrig sett klart, så passar på nu!

hihi nu ligger kitty på 3 våningen med huvudet utanför plattan, så det hänger där o dinglar=) hon e så söt=)


              

4 söta katter, Kitty, Zorro, Maya o Prinsen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0