tors 28/2-2008

hej på er alla=) många läsare har jag inte här på min blogg men jag är GLAD för mina ibland 15 besökare, oftast mindre=) nu vill jag veta vem som läser om mitt liv, så skriv gärna en liten kommentar så gör du min dag en anings lite bättre=)=)=) martin tycker jag är rolig när jag säger till han...älskling idag har jag haft 14 besökare, igår hade jag bara 8, vilken förbättring=)=)=) han tycker nog att jag är lite små knäpp=) but he loves me anyway<3 

nu ska jag diska innan lövet kommer hem, sen har han fått för sig att vi ska göra fiskgratäng, jag har aldrig käkat fiskgratäng i hela mitt liv, men nån gång ska vara den första=) hoppas det e gott=)

idag är det gordon ramsey programet på 5:an, himla bra, typ elake kocken eller vad det heter=)

hej sååå lång!

liten uppdate=) såg en liten trailer inför Sex and the city filmen...ohhh den verkar vara jätte bra, längtar sååå mycket tills den har premiär. får nog se om de 6 säsongerna (igen=) innan jag ska se filmen. charlotte har adopterat o hon väntar bebis, ska carrie gifta sig med mr big, e samantha fortfarande 6 tokig o undra om miranda fortfarande e lyckligt gift med steve, så många frågor o så många månader innan den har premiär=(

image45

Kommentarer
Postat av: Emma D.

Jag läser :) /Emma

2008-02-29 @ 06:43:51
URL: http://letnohandholdyoudown.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kikar in här då & då & kollar i fall du skrivit något skojigt =)
Kul & Se dig igår =)
Hoppas vi ses snart igen!
kramar sofie

2008-02-29 @ 13:10:28
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se
Postat av: Emma D.

haha, har ju ingen annanstans att svara än här ju...

katterna jag har nu heter madonna och cissi. hade en florian schneider men han dog nyårsafton 06-07 :´( katten i stehag hette ebba.

har du inte msn/facebook/whatever???? jag har skivit min mail i fältet ovan så du kan ju adda på msn ifall du vill eller så :p

kram!

2008-02-29 @ 22:22:49
Postat av: Emma D.

haha, har ju ingen annanstans att svara än här ju...

katterna jag har nu heter madonna och cissi. hade en florian schneider men han dog nyårsafton 06-07 :´( katten i stehag hette ebba.

har du inte msn/facebook/whatever???? jag har skivit min mail i fältet ovan så du kan ju adda på msn ifall du vill eller så :p

kram!

2008-02-29 @ 22:22:57
Postat av: Marie

Hej Nina,
jag e inne och läser lite då och då =) roligt att se vad som händer och få lite skåneinfluenser! Hoppas allt e fint med dig!

/Marie

2008-03-04 @ 22:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0