Söndag 10 februari 2008

Gör ännu ett försök här, en gång till.

Har varit en underbar dag här hos oss, först promenad i det fin fina vädret, solsken o snödroppar följde oss på vägen, sen lite shopping på öb, hemmagjord pizza o sen fruktsallad med kesella till efterrätt. Sitter just nu i soffan med datorn i knät, Kitty ligger bredvid i sin nyinköpta lilla kattsäng. Helst vill hon ligga i mitt knä, men näää, surfar ju nu, får bli mys sen...men då ska hon väl bara leva jävul=) Precis i lagom tid för att vi ska lägga oss=)

Igår var det födelsedagsfirande och bowling som stod på schemat, bowling e bäst o sååå himla kul, hjärtat vann, fast det var minst 2 st som spelar bowling i lag o tävlar. Jag gjorde oxå nån strike, men sen i  nästa runda så slår man ju rakt ut i rännan=) Så bowling får det bli snart igen. Denna helgen har varit jobbe fri, ahhh skönt, får passa på att njuta extra mycket av mina lediga dagar, då lite förändringar nog e på väg.

Nya glasögon är beställda, vill ha dem här nu....!!!! Så nu har både jag o Du, Emma super snygga glasögon att visa oss i till våren. Men gumman ha de på stan nu oxå, du e ju himla fin i dem.

Oj, oj, oj va mitt hår behöver en klippning, ska nog ta mig till Chiq o Sherri för en uppfrächning, den tösen e bäst.

På torsdag e de Alla hjärtans dag, mys mys<3 Jag och hjärtat ska bada vedeldad tunna utomhus så hoppas stenhårt på 30 cm snö...det hade varit toppen. Love e härligt, hihi!   image16



Nu e de snart dags för skönhetssömnen, ha en bra natt, love<3<3<3






Kommentarer
Postat av: Anonym

Så det blev nya brillor=) vad kul att du hittade några=) hur ser dom ut? Vi måste ses snart igen Ninis, och den gången lite längre än sist!=) Ha det så bra, kram på dej

2008-02-12 @ 00:25:46
URL: http://emma85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0