forts 21/2-08

nu e jag mätt o go, maten va klar o stod typ på bordet när jag kom hem ikväll...fläskfile, pommes o tomat bärnä sås, stavar såsen exakt som det låter, hihi. lägg märke alla som känner mig...martin har fått mig att äta sås, bärnä till o med, bra gjort=) en sås jag dock inte kan äta är svampsås, såna flashbacks från rhodos04, såsen ligger på hotellgolvet med svamparna simmande i...usch o fy! det var dock inte jag som hade orsakat svamp simningen=) nä jag stod för bacardi brezzer vattenfallet, men tjo va skoj det var=)=)=) ha ha, ja det var gamla goda tider det. va de inte jessica som stod på balkongen o hörde stenarna som rörde sig o söta emma som tyckte synd om alla skabb katterna...nä nu måste jag faktiskt ta fram fotoalbumet o kolla tillbaka, vi hade skoj då tjejer, synd jag inte kan skanna in bilderna här=)

image41image42
Jessica o Nina juni 07                           Emma o Nina januari 07

Börjar inte förräns 15.15 imorgon heller, skönt med lite sovmorgon. Morgondagens uppgift är att hitta någon som kan klippa mig, helst på lördag=) Får se hur det går, annars åker Ikea saxen fram=) Nu e de dags att gå o natta sig, skönt, ska nog läsa lite först. Ha en skön natt, kram.

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha fy vad äckligt det med maria o svamparna. och ja visst ja fullo jag hörde stenarna prata eller vad de va haha :D
vilken resa. får vi göra om innan vi blir 30 ;)
hihi.
OJOJOJ ÄTER DU SÅS?! my god :D

kram:D

2008-02-22 @ 14:06:39
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0