fjärde augusti 2008

regn regn regn, ohh vad jag tycker om det=) fast hade jag haft semester o de bara hade regnat hade jag varit dö sur, men nu när jag ändå bara jobbar så gör det inget=) fast det kan vara uppehåll fre, lör o söndag för då e jag ledig. då blir det nog soff letande, käka middag hos martins päron o kanske öresund runt med extra långt stopp vid bakken=) åker dock inte dit för karusellerna, jag blir ju hel kass i huvudet efter bara en bergodalbana=) 

måste tjata lite=) om exakt 2 veckor ligger jag nog just nu på Elli beach, Rhodos o bara gottar mig, solar, badar o har det underbart, som jag längtar...fast det är knappt lönt att längta efter något längre då dagarna nuförtiden går så fort.

nu kan jag inte sitta här o mysa längre, måste kicka igång dagen=) ha en bra dag alla<3

Kommentarer
Postat av: sofie & Liam

Nog? ;D Vart då? Så roligt! Fan vi måste ses snart juuuuu! Är allt bra med er? kramar

2008-08-04 @ 21:46:51
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0