9 augusti 2008

sitter på golvet o har träsmak i rumpan, har flyttat ner hit efter lite cardmaking vid bordet. har gjort ett grattis till förlovningen kort till bästa kompisen angelica, som förlovade sig med dennis igår, 080808=)=)=) en riktig överraskning för henne. hihi=) puss gumman<3<3<3



idag har vi haft en hel ledig dag, sov änna till halv 11, det var skönt kan jag lova=) käka frukost, duscha, sen drog vi iväg o kollade tapeter o handlade lite av det sista till resan. sen fick jag bege mig hemåt för att martin sötnosen skulle ut på presentjakt, så då passade jag på att städa o plocka undan i lägenheten, skönt att ha det gjort. martin kom hem, vi beställde mat från pimpas, gott men oj så starkt=) sen nu har vi kollat en film, one missed call, ingen höjdare precis, men helt ok. nu ska vi nog börja kolla en irene huss film, som en kvinnlig beck/wallander men en aningen sämre.

imorgon en ledig dag till, känns som man blir tröttare när man e ledig än när man jobbar, kan de vara för man slappnar av på ett helt annat sätt? igår var vi i lund, jag rea shoppade lite=) bl.a en svart lack väska för 50 kr, den hade kostat 400, det är fynd o i torsdags köpte jag en jätte fin ljusrosa tunika från bondelid, förr 699:- nu halva rea priset, kan ju inte bli bättre=) ibland är det inte alls skoj att shoppa kläder, men kan man fynda så blir det ju mkt roligare=)

på rhodos ska jag leva efter mitt tillfälliga motto: "en shopping om dagen så håller man sig bra i magen" haha hihi=)

jag o angel va i trollsjön i torsdags kväll o njöt av de härligt klämiga artisterna som uppträdde på trollsjökvällen. jag tog med min filt o sen satt vi i gräset o diggade med alla andra svennar!!! oj vilken blandning av människor, gamla, unga, barnfamiljer, bråkiga fjortis brudar, rediga bönner, osså vi då=) kvällens höjdpunkt skulle då vara dunka mig gul o blå frida, men nja det var väl ingen riktig hit. hon försökte dra igång eslöv befolkning, men de e nog lika svårt som att få martin att käka mina älskade fiskbullar=) totalt hopplöst alltså...föräldrarna drog med ungarna fram till scen när frida dök upp, tänkte att det var lite konstigt för jag tycker nog inte att det känns riktigt rätt när en 5 årig tös sjunger med "det går nån vid min sida, ja jag vet inte vem, dunka mig gul o blå, komma om o om igen.....la la la."

nu ska jag pappers pyssla vidare, ha en bra natt, go natt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0