5 augusti 2008

ny lägenhet, wiiieee! på torsdag skrivs kontraktet. men jesus vad mkt stuff som ska göras nu, o så mkt saker man vill ha...men när vill man inte det egentligen=) just nu sitter martin o jag o kollar duschkabiner o tyger, för här ska det sys, gardiner, kuddar, dukar you name it=) fast innan något ska påbörjas eller köpas så ska vi njuta av 2 veckor på rhodos o sen en veckas ledighet här hemma. känner mig lite som en duracel kanin, kan o vill inte sitta still!!!!!!! vet inte var jag ska börja, jag har en tendes att ibland när jag har mkt att göra så gör jag ingenting, bara sätter mig ner på rumpan o tittar på alla som springer runt mig....!!!! fast oftast när jag e stressad så jobbar jag bäst, o får massor gjort...jag hoppas på det denna gången=)

fast nu är det väl ändå dags att hoppa i säng tror jag, ska till storstan imorgon med pappa o hälsa på stora syster som nog e tjock som en julagris nu, hihi...fast de e ett tag kvar tills bebisen ska titta ut=) osså lilla meon, de blir väl att bygga lego o rulla lera på hög nivå imorgon=) sen några timmars jobb för att sen bli hämtad av mamma o tina, lyx=) så dagen imorgon blir toppen, yeay=) sov gott<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

grattis vad härligt med lägenhet. var är den?

2008-08-06 @ 10:46:40
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: emma

grattis! vart ska ni flytta?

2008-08-08 @ 00:03:59
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0