22 augusti 2008

jessu everybody, sitter i ett varmt o gott land langt fran sverige o har det himla bra. rhodos for att vara exakt. har hort att ni har host hemma, har e de hogsommar med sol o bad som galler. vattnet ar underbart,28 grader, alldeles turkost, dar ligger vi hela dagarna o guppar rundor=) onskar att alla som jag kanner hade varit har o haft det lika bra som jag har det just nu!!! sitter just nu pa en harlig uteservering o lyssnar pa skon musik, ska snart promenera till gamla stan tror jag, kanske shoppa den dar vaskan jag sett, eller skorna eller den andra vaskan eller ett armband till, hihi!!!! o ja gud vad jag e brun o fin, tjoho, antligen lite farg pa kroppen=) grattis till min van jessica som har blivit moster till en liten felix. snart e de min tur=) baren vi sitter pa ar en bar for finnar, yeay=)  ja ja bra musik spelar dem iaf!!!

har ju saklart gatt rhodos runt manga ggr dessa dagar vi varit har. har sett lite highlights sen jag var har med jessica, emma o maria....colorado dar vi hade det sa skoj, bargatan, dar jag for ovrigt e helt for gamal for att passa in nu=) vart hotel africa dar maria la sin spya mm. har dock inte traffat pa hotellet dar vi var big time stammisar, mimosa=)

na ha de gott sotnosar, de ska jag...manga kramar Nina<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0