14 augusti 2008

hey hey hey....nu e de sommarlov för min del, i hela 3 veckor...wiiieee!!! morgondagen kommer bli en himla bra dag, massor av skoj saker att göra, nä inte bara skoj saker...ringde i fm till nån barnmorskemottagning här i eslöv för att boka tid till cellprov. jag hivade upp kalenderna, letade efter en lämplig dag i typ september/oktober/november när den trevliga kvinnan sa att de hade en ledig tid till mig imorgon...men oj vad bra då=( hade gärna skjutit på det nån månad, men samtidigt e de ju skönt att få det gjort. det är ju himla viktigt att man får testa sig så man upptäcker ev sjukdomar i tid. har någon annan gjort det eller det är något ni väntar med? jag frågade tom om jag kunde få en kvinnlig doktor, då skrattade hon lite, hihi o sa att det finns väldigt få manliga barnmorskor i sverige idag, thank good säger jag.

nä om man ska börja lägga fram lite stuff som ska packas ner i min nya hallonröda resväska, inte för mkt bara, men en tös i min ålder lyckas väl aldrig med att inte packa för mkt...jag menar jag måste ju ha med mig minst 4 par skor eller kanske 5, iaf 3 väskor o sen ska jag ju köpa med mig hem minst 2 stycken=)=)=) ha ha ha, bara skojar...lite iaf.

nu ska jag krypa i säng o kolla lite på filmen 40 year old virgin, ha, den e skoj=) fast just nu e jag så trött att jag somnar nog direkt, sov gott...kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0