söndag 27 april 2008

söndag kväll, lill kitty ligger i mitt knä o sussar, hon e lika bakis seg som resten av familjen=) jag knapprar på datorn samtidigt som jag kollar Sanningens ögonblick på 5:an...kul att se folket svettas av de ibland mkt dumma frågorna, osså drar de ut på svaren såååå mycket vilket är trist.

detta har varit en skön lugn dag med film o popcorn, super god middag med pasta sallad o fläskfile, en liten promenad i det fina vädret osså mys med älsklingen såklart.

igår var det då start på mitt nya jobb, helt ny affär som inte ens har öppnat än o grann e den=) massa fint att köpa, men en anings dyrare såklart än i.me.my=)

annars igår förutom jobb så drog jag o Emma till jägers, lite oplanerat men då är det oxå som bäst=) vid 8 hoppade jag in i duschen, en snabb makeover o sen i bilen till höör. några drinkar o en massa härligt snack senare så var vi på väg till dansestället=) vi kom in o då hade E.M.D precis börjat spela=) vilka granna pågar, yummie=)=)=)

image73image74
image75image77

efter lite härlig fylle snack mellan emma o mig så kom vi fram till att hetast är...tam ta da dam.....
*Mattias
*Danny
*Snygg-Erik, liten söt fjortis lista för övrigt.
något som är sååå jäkla typiskt för en "konsert" på jägers är alla som trängs o jävlas när man står o försöker lyssna o ha skoj o dansa lite...man tror ju nästan att man är på en konsert för världens bästa artist eller nåt i den stilen...när jag va på madonna konserten med 86 000 pers i publiken, va de inget sånt hysteri som det är på lilla jägers...bönner!!! eller så börjar jag bara bli gammal...hjälp=) jäkligt  tufft av emma att faktiskt palla med en party kväll precis innan resan till rhodos, jag hoppas du o lil sis har en underbar vecka!!! by the way, inte helt omöjligt att en av grabbarna i bandet är din mörke kille som du ska träffa i framtiden, hihi=) vid tre när jag hittade min söta fylle glada martin hoppandes på dansgolvet drog vi hem o var väl i säng lite över 4 i morse=)

så nu e de verkligen dags för mig att hoppa i säng så man e pigg o gla tills imorgon, sov gott alla, kramar=)

Kommentarer
Postat av: emma

Hej gumman! haha ja det var faktiskt härligt att susa fram genom Höör på motorcykel=)Han är snäll pappa, ställde upp med mer pengar åt oss på resan för vi fick byta hotell och ha oss + att Lina blev så sjuk. Ja de första och sista dagarna var då hon orkade åka in till stan å äta å handla lite. Mellandagarna i veckan var hon som sämst. Tycker definitivt att vi ska gästa rhoddan igen!!! Så kul vi hade! minnena ploppade upp, speciellt vid mandrakihamnen! Hoppas allt är bra med dig. Du är alltid välkommen upp hit när du har tid å lust! Pusskram

2008-05-07 @ 11:20:05
URL: http://emma85.blogg.se
Postat av: angelica:)

Jaså det blev E.M.D den dagen:) Nu när jag ser lite bilder ångrar jag mig att jag inte följde med:) så man kunde titta på dem snygga grabbarna:P
pusspuss:)

2008-05-19 @ 16:49:02
Postat av: Victoria

Ja fast Danny är ju den absolut snyggaste och hetaste, finns ingen som han.

2008-06-02 @ 13:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0