söndag 13/4-08

sov till 11 idag, ohhh va skönt ,om det inte hade varit för den där lilla bakis känslan som kom efter de där ciderna igår. en härlig dusch senare och man känner sig ändå som en urkramad disktrasa, så kan jag nog bäst beskriva dagens formtopp=) men upp med humöret och iväg till triumph för lite säljande av brösthållare, o vilken försäljning det blev idag=) e de jag som e bra eller vad=)

tyvärr verkar jag ha dragit på mig nån förkylning o feber, så mår rätt kasst just nu, tur att jag e ledig imorgon, fast tradit det prickar in just på min lediga dag=(

lördagen spenderades först på jobbet tillsammans med jessica, alltid lika skoj=) sen kom rebecca o hämtade mig för att sen köra hem till henne o ladda upp inför sing star night med töserna. en massa chips, dippa, morot o gurk stavar, vitlöksbröd o såklart en del flytande föda oxå såklart=) himla gott va de, vi tuggade mellan låtarna, jag vann alla gångerna jag sjöng=) vid 1 drog en del vidare, jag o angelica drog oss hem med martins hjälp, silver blixten=hans saab=) tacka vet jag gps:en, utan den hade martin nog svirat omkring i malmö än på jakt efter det rosa huset =)

nä nu e jag jätte trött o jätte varm, sov gott...over and out=)



Kommentarer
Postat av: sofie & Liam

halloj! Hur är läget med dig? =) Hoppas allt är bra. Du jobbar o står i? =)
Nu har ju triangeln & mobilia stängt. Vad är det sagt om burlöv? Vart ska du ta vägen? =)
Hur går det på triumph? =)
ha det gott!!
kramar från oss!

2008-04-14 @ 17:31:26
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0