onsdag 9 april 08

nu va de väl en månad sen sist, har haft noll inpiration att skriva här. har varit väldigt mycket jobb nu ett tag, är det än egentligen, fast nu har jag två lediga dagar att se fram emot...sååå skönt. imorgon blir det tvätt , lite städning o träning såklart. på fredag tror jag att jag o mamma drar ut på en roadtrip, kanske pappa oxå följer med=) han har inget val, han både vill o inte vill dit som vi ska=) martin e iaf glad att han slipper=)

hade precis ett välbehövligt samtal med mina fina vän Jessica, vi förstår varandra och det är skönt. du är med mig, men du e där o jag e här, du vet vad jag menar. nu ser jag fram emot min lilla resa till dig=)

kanske jag har lite tid över nu dessa dagar så jag kan, iaf försöka fixa designen på bloggen. allt har hamnat helt fel och jag har ingen aning om varför=) det ska iaf bli intressant.

ohh vad jag vill till New York, inte stillas mitt sug av att de visar värsta inslaget på När o Fjärran just nu + dollarn e jätte låg=mycket rolig shopping. ska absolut åka dit en dag, men först blir det en tur till antingen Rhodos eller Kefalonia i sommar, vad skönt det ska bli.

va inne en snabbis på Scorett innan idag, kom såklart ut därifrån med ett par skor...röda o vita med röd rosett...såå fina o bara för 99 kr, ett fynd=)

nu ska jag börja med maten, kyckling med chilisås kan man kalla det och är himla gott. imorgon ska jag bannemaj göra fiskbullar och potatismos, då är inte martin hemma utan jag kan riktig njuta av det i min ensamhet. martin tåler nämligen inte lukten, eller jo han tåler det man han tycker det luktar för jävligt, så får lufta ut här rejält innan han kommer hem=)

ha en trevlig kväll. kram<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

vänner för alltid

2008-04-13 @ 20:15:14
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0