Lång paus...typ 5 minuter=*)

Så länge är det sen jag skrev nåt här...typ 5 minuter...eller kanske inte=)Men känner mig lite sugen igen efter att ha träffat kära Emma o snackat lite om det....är ju himla kul att läsa hennes blogg o vad som händer i hennes liv, är ju inte så ofta vi ses, därför är det skoj att läsa om det på nätet.

I lördags hade vi en väldigt trevlig kväll tillsammans, jag, Emma, Lina, Martin<3, Mats, Angelica, Nina, Daniel mfl...krogsväng i stan, typ hela Eslövs befolkning går man ur huse för att dricka, dansa o festa järnet.
Började kvällen här , Emma o Lina kom hit o kolla my crib=) Sen drack vi cider o vin med vodka marinerade hallon, mkt gott=) Sen kom hjärtat o Mats....stackaren går runt med nån pjäx liknande sak pga skada i hälsenan, aj aj aj...!!!! Ja den där spinningen kan man inte lite på=) Iaf så hade vi en mkt trevlig kväll o natt, med singstar , en massa dans goa drinkar=)

Ja detta får bli en mjukstart på bloggningen....nu ska jag laga mat till mig o mannen...fetaostbiffar o pot. mos, yummie.

Kommentarer
Postat av: Jessica

oh trevligt med inlägg :D:D saknat :D

2007-10-01 @ 21:51:04
URL: http://myckelite.blogg.se
Postat av: Emma

Hej hjärtat! ja, vi hade verkligen riktigt kul då =) du är ju bäst min hallon Nina *hihi* Martin var verkligen en topp tio. Ni passar riktigt bra i hop. Nästa gång jag kommer ner måste vi ta en hel dag med tjej middag å allt som hör till. Det gick bara bra där jag var i tisdags,. kan berätta nästa gång vi hörs! Händer i helgen? Puss&kram

2007-10-04 @ 22:38:11
URL: http://emma85.blogg.se
Postat av: emma

Ses i morgon=)

2007-10-12 @ 15:54:48
Postat av: emma

hehe ja jag saknar verkligen er där hemma =) Får se hur det blir senare. Trivs ju kanon i Halmstad så, men ja..du vet hur det kan va. Är ju ensam singel bland dom jag umgås med å så. Antar att du känner igen dig från innan :P får höras snart ninis! puss&kram

2007-10-25 @ 12:15:35
URL: http://emma85.blogg.se
Postat av: Anonym

Ninis! du skriver ju aldrig här =) vill läsa vad som händer ju. Ska bli kul att få se tavlorna när dom är färdiga. Du är så snäll som hjälper mig! Kramar på dej sötis

2007-11-05 @ 22:14:25
URL: http://emma85.blogg.se
Postat av: sofie & Liam

hej, detta r min blogg :)
men jag är inte så flitig på att skriva, inte du heller ser jag ;)

2007-12-07 @ 16:22:53
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se
Postat av: emma

Ninis! Ha en riktigt god jul!! Kan du inte skriva lite här snart å lägga upp bilder på kitty?=) kramar i massor

2007-12-24 @ 12:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0