Monday morning

E lita slö idag...väckt lite över 7=( fast jag egentligen inte behöver gå upp då...men vad gör man inte för kärleken=) Fast de va svårt...typ hel deckad sen igår med jobb, tvätt av M's bil, thaimat,mums,mums,mums, sen efterrätt med tre olika sorters glass, film...en toppen dag helt enkelt=)

Ska snart ta ett ryck o fixa till mig då jobbet väntar idag från kl ett. När jag slutar blir jag hämtad av min keeper=) Kan de bli bättre...knappast.

3 dagars ledighet denna veckan...så härligt! Shopping m Jessica en dag kanske, eller va sär du om det=) Till vår planerade utgång nästa helg. Klipp o sling på fredag, spännande=) Ja en massa stuff ska hinnas med helt enkelt.

GLÖM EJ: Eurovision Songcontest på lördag, heja The Ark=)

Nu ska jag testa min nya parfym, en överraskning från M i lördags..."Dolce o Gabbana,light blue"....en riktig hit.....annars e de "Be Delicious by DKNY" som gäller.

Till Emma, min kära...tack för i lördags. Alltid skönt att få snacka av sig...både om det ena o det andra=) Du e bäst<3

Tack o hej=)




Kommentarer
Postat av: Jessica

shopping torsdag kanske??! eller fredag efter lunch? (ska va i skolan mellan 10-11)

2007-05-07 @ 11:50:19
URL: http://myckelite.blogg.se
Postat av: Emma

Tack själv för i lördags snäckan=) du e också bäst så du vet;) Så det va light blue du fått! Den hade en på mitt förra jobb hemma i Höör så jag skulle köpa den då i höstas, men så blev det Gucci istället. Men den luktar sjukt gott=) så snäll han e. Ha det fint å tack för pratstunden igår med=) kramar

2007-05-11 @ 16:21:31
URL: http://emma85.blogg.se
Postat av: Emma

Tack själv för i lör=) alltid lika trevligt.Å tack för pratstunden igår! så det är light blue du fick! den tänkte jag köpa i höstas, men blev Gucci i stället. Men det luktar sjukt gott=) så snäll han e. Ha det så bra Nina fina. Kramar

2007-05-11 @ 16:23:27
URL: http://emma85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0