Första gången...

Alldeles nyss betalade jag hyran till min lägenhet för första gången...så nu känns det lite mer verkligt att jag faktiskt ska flytta hemifrån väldigt snart. Det är sååå mycket att göra o tänka på....så mkt att man inte gör nånting=) De e typ bara jobb, jobb o jobb...får nycklarna till lhg på fredag=), jobb igen på lördag, då fyller Burlöv Center ett år sen nyöppningen...så kom dit, en massa bra erbjudanden till helgen 2-3 juni. Sen e de krogsväng o partaj på lördag kväll, ska bli yr i hatten o ställa en mkt viktig fråga till en mkt speciell person<3 Söndagen hoppas jag spendera med Martin<3 bakfull eller inte, det är frågan=)

Har hittat adoptionshem till min kära slöjstjärt Kollossen, han får inte följa med till nya lägenheten=( Men tror han får det utomordentligt bra hemma hos adoptivfamiljen=)

Nu ska jag o moran käka ägga mackor, mums va gott.

Ha de=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0