En helt vanlig dag...

...med regn o blåst, vi har väl varit lite bortskämda med sol o vackert väder nu ett tag. Fast jag gillar regn=)


Sitter o diggar till Timbaland,Nelly o Justin i Give it to me, grymt bra låt. Justin e het=) Snart e de dags för GBG resan...Justin here we come. Tror även jag ska våga mig på att åka lite karuseller när man ändå är så nära Liseberg...såg den nya, tror den hette typ Gungan...den ska jag nog testa.


Fick stort paket på posten idag....en efterlängtad bok..."Är det någon där av Marian Keyes", bara 600 sidor...så den har jag väl läst färdigt till imorgon. Men de är passande för då kommer Jessica o ska låna en bok från mitt lilla bibliotek=) Kanske Gossip Girl...de är riktigt bra.


Känns riktigt passande idag med ruggigt väder...e sugen på att tända mitt jordgubbsdoftande ljus från IKEA o det kan man ju inte göra när de e sol o 20 grader varmt ute. Så idag får bli en slappedag med bokläsning...får vila upp inför morgondagens super intensiva shoppingrunda med Jessica=) 

Vi ska hitta party kläder till nästa vecka...då blir de röj=) Alltid lika kul att göra stan osäker med Svarta Faran.

Hold my poodle=) Take care=)
image4


Kommentarer
Postat av: Emma

Nina min fina! miss you!!=)

2007-05-20 @ 22:07:20
URL: http://emma85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0