Saturday Night fever...=)

Lördag idag, nice som fan!!! Håller på att fixa till mig inför middag i Malmö m I.me.my gänget...ska bli himla skoj=) Som vanligt tar jag det väldigt lugnt, så jag får stressa som tusan sen.
Sen hem till E-town igen o där vet man aldrig vad som händer=)=)=)

Har varit ute större delen av dagen, vädret e ju bara sååå kanon....tror tom att jag har fått lite färg av solen=)

Ska kila o blanda mig en jordgubbslikör drink nu, yummie....tack Emma för receptet.

Ha en underbar natt tillsammans...kram Nina

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej snäckan! Har inte kommit på alla finsesser å sånt än. Lite seg=) hoppas du har en trevlig kväll. puss&kram

2007-03-31 @ 21:34:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0