14 april 2011

god fm=) idag började vi dagen vid 7, mio låg o knorra, trodde kanske att det var poop i blöjan som låg o störde, men icke. nu har vi ätit frukost o lilla killen ligger i babygymet o tittar på tv!!! ja figurerna som hänger ovanför huvudet är inte lika intressant som tvn där det rör sig hela tiden. men små barn ska inte titta på tv, så e där snabbt o snurrar på gymmet=)

efter mios nästa mål ska vi ut o gå en runda, till city tänkte jag=) se om vi hittar någon liten påskpresent=) vädret är ju inte helt illa idag, så då får vi passa på. önskar mios mormor kunde följa med men hon ska på begravning=( o angelica o evelina ska på babysim, vi vill oxå simma=) ska köpa mig något heltäckande, typ en onepiece, sen kan vi oxå bada, hihi=)

ha en bra dag, kramar från Mio o Nina<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter mysigt=) snart är jag också där i mammavärlden=) Förhoppningsvis! Hoppas ni får en bra dag! Kram från mig och magen

2011-04-14 @ 11:26:02
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0