3 maj 2010

jag sitter o e lite skrämd. har gjort kyckling i ugnen o har använt en elektronisk äggklocka, vet ni vad jag menar? iaf, kyllingen var färdig och jag går o sätter mig vid datorn. efter ett tag börjar klockan pipa, konstigt tycker jag för jag har ju inte satt igång den igen, jag går o stänger av den, till datorn igen...efter en stund börjar den pipa en gång till. fatta va skumt!!! nu e jag lite rädd att den ska börja pipa igen, om det händer kastar jag ut den genom fönstret!!!!

på onsdag flyger jag till sthlm, jag ska på bc konferans. ska bli kul o spännande=) vi firar ju 150 år, Hallbergs Guld, så det blir nog lite kalas feeling över det hela. som den småstads tjej jag är, hoppas jag få se nån kändis, haha=) får väl börja packa snart, har de samma mode i sthlm som i skåne tro???=) måste bestämma mig för en klänning som jag ska ha med. lutar åt den jag sydde upp i thailand.

vi hade emma o janne här på besök i lördags, alltid så kul att träffa er<3<3<3 vi bjöd på lax o potatistårta. sen hade jag bakat foccacia bröd, morotskaka och kladdkaks muffins, vi blev propp mätta=) janne o martin har funnit varandra, de gillar samma sorts musik, gammal musik som var poppis när de var unga, hihi=) de satt i soffan o sjöng, ja de e kära våra äldre män<3 tack för en härlig kväll! snart kommer vi till halmstad=)

ha en trevlig kväll<3


Kommentarer
Postat av: Jessica [ myckelite om litemycke ]

åh mysigt med sådana middagar :D:D

jag ska oxå till sthlm i helgen. innebandytunering med högskolan så blir nog lite partaj o så med. kanskle ses vem vet ;) hihi

kramis

2010-05-04 @ 09:44:57
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för i lördags, så trevligt=) dock inte avslutet men haha. Luktade inte så fräscht i taxin!! Vi får boka in en dag eller två i sommar då ni gärna får komma hit på lite grilling och bad i havet;) Hoppas sthlm är nice. KRAM fina nina<3

2010-05-06 @ 13:22:37
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0