21 september 2009

usch för måndagar...när klockan ringer vill jag helst dra täcket över huvudet och somna om igen, men nej nej upp o hoppa är det som gäller=(=(=( ny vecka och nya möjligheter brukar det ju heta, nä tack sängen lockar mer då, haha=)

idag har jag jobbat o tränat, armarna e riktigt trötta ikväll, precis som det ska vara efter ett svettigt pass. imorgon jobbar jag dag, skönt att komma hem när det är ljust, händer inte allför ofta. ska käka knäckemacka med makrill nu o läsa nya tidningen, Laga lätt...kanske jag hittar något mumsigt att fixa i helgen=)

tjingeling<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till utbildningen!!=) Får fixa min naglar snart! Kollade också på dirty dancing. Så fin... men extra sorligt pga patrick swayze såklart. Hoppas allt är bra med er! kram emma

2009-09-22 @ 13:47:58
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0