2 september 2009

idag har varit en toppen dag. hunnit med massor av saker, skjutsat mormor till doktorn, tagit mitt blodtryck, som än en gång låg bra, skönt! jag o hjärtat har varit på skatteverket o banken ang mitt företag. har numera ett företagskonto, spännande o lite scarry=) lite hushållsarbete har fixats med, sen vid 3 tog jag pågatåget in till malmö för att gå en dekorationskurs på nagelskolan. i 3 timmar satt vi 4 tjejer o hade det himla trevligt. jag menar va annat kan det vara med glitter, nagellack, en massa inspiration o de bästa lärarna. när kvällen var slut fick jag lite kvalitetstid med pappa som skjutsade mig hem, thanks dad=)

till helgen är jag ledig, ska bli trevligt. en sak jag längtar till är när martin e på jobbet=) o jag kan slå mig ner i soffan i lugn o ro, sätta igång filmen Twilight o bara njuta! blir 3e gången på en vecka som jag ser den då. den är helt underbar o edward är bara underbart vacker(snygg=) i filmen. martin har inte sett filmen men dissar den ändå...han vet inte vad han missar.

nu ska jag skutta i säng, har lovat martin o följa med o träna imorgon 07:30, usch o fy va tidigt....känner mig nog lite krasslig=) på fredag däremot, då kör vi=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0