10 september 2009

det långa håret på presentations bilden är ett minne blott. idag klipptes det av o typ färgades brunt, eller ja några slingor iaf=) jag tror jag gillar det...svårt att säga innan man har tvättat o fixat det själv. idag fick det ju proffsigt fix av frisören. 
 
nu e jag ledig i 3 dagar, det är nice=) fast har mycket inplanerat, helst vill jag bara mysa rundor här hemma men det får väl vänta. imorgon är det malmö som gäller, förhoppningsvis kan jag köpa mig en liten flaska champange sen o fira det roliga som jag hoppas går av stapeln. wish me luck=)

nu ska jag bädda med nytvättade sängkläder o sen hoppa ner o läsa några sidor i min nya bok=)

sov gott godingar<3<3<3


Kommentarer
Postat av: sofie & liam

oh är det sant, då får du ju lägga in en bild juuuu =) hihi!

Hoppas allt är bra med dig!

Pratade med Asal häromdagen, ville ordna en liten i.me.my träff =)

kram

2009-09-12 @ 10:17:01
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0